HAI DERE GAIZ.

    Share

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sat Mar 06, 2010 6:42 pm

    Hey there gaiz. ♥

    I'm Tyetyez, but please call me Tye. Tyetyez, is kinda boring. fff.

    Anywya, I plan to make a UTAU soon, who is gonna be famale.
    even though I'm male, but I have a pretty androgynous voice. orz

    So yeah, see you around. : >

    EDIT: It would be nice to know if there are any British UTAU's out there. because I would like to make the first one... ffff

    Zeny

    Posts : 547
    Notes : 1239
    Reputation : 22
    Join date : 2010-02-13
    Age : 26
    Location : New York City

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Zeny
    Blog/Website: http://zenywolf.deviantart.com
    Status: Act I

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Zeny on Sat Mar 06, 2010 7:08 pm

    O HAI TYE TYEZ!

    Didn't think I'd see you here!

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sat Mar 06, 2010 7:10 pm

    I was googling something, and I found this and I was like "OHELLO".. fff xD

    So I guess I'm here now. : >

    Zeny

    Posts : 547
    Notes : 1239
    Reputation : 22
    Join date : 2010-02-13
    Age : 26
    Location : New York City

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Zeny
    Blog/Website: http://zenywolf.deviantart.com
    Status: Act I

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Zeny on Sat Mar 06, 2010 7:13 pm

    Tyetyez wrote:I was googling something, and I found this and I was like "OHELLO".. fff xD

    So I guess I'm here now. : >

    Well at any rate, enjoy your stay here, it's quite a nice community.

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sat Mar 06, 2010 7:20 pm

    Thankyou, I will. ^^

    missingpixiesticks

    Posts : 60
    Notes : 98
    Reputation : 0
    Join date : 2010-01-22
    Age : 24
    Location : England

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Clare Ricewind
    Blog/Website:
    Status: Still needs to record her Jap voicebank

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by missingpixiesticks on Sun Mar 07, 2010 8:47 pm

    Beat you to it! Though I think there are some others floating around as well. Maybe. (but by putting british I assume you mean english, so if you could be more specific then you might still get there.)

    Also: WELCOME!!

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sun Mar 07, 2010 8:48 pm

    Yeah, english. D':

    Anyway, glad to see other brits. : >

    missingpixiesticks

    Posts : 60
    Notes : 98
    Reputation : 0
    Join date : 2010-01-22
    Age : 24
    Location : England

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Clare Ricewind
    Blog/Website:
    Status: Still needs to record her Jap voicebank

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by missingpixiesticks on Sun Mar 07, 2010 9:02 pm

    Tyetyez wrote:Yeah, english. D':

    Anyway, glad to see other brits. : >

    YaY for people who know what a brolly is, and drink tea!

    Wait, what are you doing up at this ridicules time!!

    Wait ... what am I doing up at this ridicules time @_@

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sun Mar 07, 2010 9:03 pm

    missingpixiesticks wrote:
    Tyetyez wrote:Yeah, english. D':

    Anyway, glad to see other brits. : >

    YaY for people who know what a brolly is, and drink tea!

    Wait, what are you doing up at this ridicules time!!

    Wait ... what am I doing up at this ridicules time @_@

    BROLLYBROLLYBROLLY. And we use our U's. : >

    Idk, talking to american people i know on msn. xD

    missingpixiesticks

    Posts : 60
    Notes : 98
    Reputation : 0
    Join date : 2010-01-22
    Age : 24
    Location : England

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Clare Ricewind
    Blog/Website:
    Status: Still needs to record her Jap voicebank

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by missingpixiesticks on Sun Mar 07, 2010 9:15 pm

    Tyetyez wrote:
    BROLLYBROLLYBROLLY. And we use our U's. : >

    Idk, talking to american people i know on msn. xD
    Yeah, that's a bad habit I've got into as well since getting my lappy.

    Damn convenience. I need to sleep at some point >__>

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sun Mar 07, 2010 9:16 pm

    Hehe me to. orz


    And there so funny its hard to go. D':

    missingpixiesticks

    Posts : 60
    Notes : 98
    Reputation : 0
    Join date : 2010-01-22
    Age : 24
    Location : England

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Clare Ricewind
    Blog/Website:
    Status: Still needs to record her Jap voicebank

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by missingpixiesticks on Sun Mar 07, 2010 9:19 pm

    Or they say useful things like "You don't need to sleep" Saying that, you can tell that you talk to people at stupid times in the morning when you find yourself saying that to people who won't come out clubbing on a school night. so yay for hypocrisy.

    LupinAKAFlashTH2

    Posts : 1353
    Notes : 3737
    Reputation : 92
    Join date : 2010-01-18
    Age : 21
    Location : TEH PROGRAMMING ROOM D:

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Project CX-Loid (Crossloid)
    Blog/Website: www.crossloids.webs.com
    Status: ACT 1 of Kenji Baionoto released at website above, constantly being updated

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by LupinAKAFlashTH2 on Sun Mar 07, 2010 9:20 pm

    Welcome to here~ :D

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sun Mar 07, 2010 9:23 pm

    @missingpixiesticks: Lol, yeah. And your also like, only five more mins, and about 5 hours later youll still there. orz

    @LupinAKAFlashTH2@ Thankyou!! : >

    Chasing Fireflies

    Posts : 1161
    Notes : 2912
    Reputation : 72
    Join date : 2010-01-09
    Age : 23

    UTAU Information
    UTAUloid or Project: Kazuko Yonagine & Toby Osbourne
    Blog/Website: http://www.youtube.com/user/ZettaSloooow
    Status: Kazuko: VCVs in progress~ Toby: ACT1 released, waiting for CZ's English reclist...

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Chasing Fireflies on Sun Mar 07, 2010 9:31 pm

    Hi Tye, welcome to OU~

    Tyetyez

    Posts : 9
    Notes : 12
    Reputation : 0
    Join date : 2010-03-06

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Tyetyez on Sun Mar 07, 2010 9:35 pm

    Chasing Fireflies wrote:Hi Tye, welcome to OU~

    Hey there, and thankyou! : >

    Sponsored content

    Re: HAI DERE GAIZ.

    Post by Sponsored content Today at 8:05 am


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 8:05 am